ID: 3581
Dwergbijlzalm (Carnegiella marthae)
€3,00
Keine Angebote gepostet.
Beschreibung
Beschrijving
ZIE OOK ALLE ANDERE ADVERTENTIES VAN W&R AQUAZOO BIJ DE VERSCHILLENDE ACCOUNTS!MAILEN AUB ALLEEN NAAR [email protected](niet via marktplaats aub).
MEN KAN ONZE TEKSTEN EN STIJL VAN ADVERTEREN KOPIËREN, MAAR NOOIT ONZE KENNIS,
KWALITEIT EN LAGE PRIJZEN!
WIJ HEBBEN MEER DAN 170 SOORTEN IN HUIS!
Tijdelijk uitverkocht!
Familie: Bijlzalmen(Gasteropelecidae)
Wetenschappelijke naam: Carnegiella marthae
Nederlandse naam: Dwergbijlzalm
Herkomst : Peru, Bolivia
Lengte vd vis : 2,5 cm
Min.lengte aquarium : 60 cm
Vreedzame scholenvis voor de bovenste waterlagen.
Ondanks zijn geringe grootte heeft hij toch een redelijk ruim aquarium nodig.
Het aquarium moet worden beplant met enige planten die tot het wateroppervlakte komen,
zodat de vissen daaronder kunnen schuilen.
Een beetje stroming wordt zeer op prijs gesteld.
Aangezien het goede springers zijn is een goed sluitende afdekruit noodzakelijk.
Als voedsel moet klein levend voer worden gegeven in de vorm van bv fruitvliegjes en kleine zwarte muggenlarve.
Klein droogvoer wordt ook geaccepteerd.
Mooie diertjes voor 3,00 euro per stuk!
We hebben ook blanke- , gevlekte- en marmerbijlzalmen in het aanbod!
Zie ook onze andere advertenties voor aquariumvissen en andere aquariumdieren.
Mocht er niet bij de advertenties staan wat u zoekt, belt of mailt u ons gerust even,
misschien dat wij het voor u kunnen bestellen, danwel bezorgen.
Wij hebben echter geen zaak, maar zijn gewone particuliere kwekers en hobbyisten!
Als het nummer bij de advertentie misschien eens niet bereikbaar is, mailt u ons anders even,
of spreekt u wat in, dan bellen wij u zsm terug!
U koopt bij iemand met meer dan 39 jaar ervaring in de aquariumhobby,
schrijver van nationale en internationale artikelen op aquariumvissen-gebied, die ook lezingen geeft!
Hier wordt dus geen onzin verkocht, en ook geen vissen die niet in uw bak, danwel visgezelschap passen!
Wij zijn al meer dan 15 jaar een vertrouwd adres!
Copyright op tekst en woordgebruik in die zin, is wets- en rechtsgeldig(auteursrecht) vastgelegd,
misbruik wordt bestraft!
(Helaas moeten wij dit erbij zetten, aangezien er mensen zijn, die zonder toestemming onze teksten gebruiken!)