ShopCentrum.nl
  • Sign Up
  • Sign In
  • Wish List
Sign Up Sign In
Plaats advertentie
  • All Categories
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
All Categories
ShopCentrum.nl
  • Welcome, Guest
    German English Dutch
  • Home
  • Buy
  • Sell
  • Wish List
  • Sign Up / Sign In
  1. Home
  2. Sport en Fitness
  3. Gezondheidsproducten en Wellness
ID: 2970

Originele Opel Corsa 1.6 GSI 16V Zwart 152dkm!

€0,01

No offers posted.
Wish List
Report
  • Seller

Seller Info

Miguel Tocino
Address: Amsterdam
Contact Seller
Seller's Other Items
  • Description
Description

Beschrijving

Ik heb deze auto afgelopen jaar gekocht om een jaar te overbruggen ivm. het aanschaf van een andere auto waar ik op dat moment niet de financiele gelegenheid voor had.

Het is een mooie originele Opel Corsa GSi 1.6 16v met genoeg pit (106pk), distributieriem is gedaan bij 100dkm
Rijdt, schakelt en remt perfect en heeft een gunstige km.stand.

Voorzien van:
- Airco (helaas werkt deze niet, wellicht voor de handige klusser)
- Elektrische ramen
- L.M. velgen
- Centrale deurvergrendeling
- Stuurbekrachtiging
- APK (tot 07-2015) evt nieuwe APK bij aanschaf!

Minpuntjes:
- 2 Roestplekjes: 1 onder de motorkap en 1 om de achterruitenwisser (helaas bekend euvel)
- Aircospoel lijkt standaard mee te draaien, dus de auto zakt in het begin een beetje in toeren maar daarna niet meer en loopt hij netjes stationair (niet echt een minpunt wellicht, maar wel handig om te vermelden).
- Bestuurdersstoel heeft (uitstap)slijtage

Gewoon een nette auto!

BIEDEN MAG!

  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy