ID: 11939
Wie zoekt hetzelfde als ik?
No offers posted.
Description
Het leven is vaak oneerlijk, ook ik heb dat helaas mogen ondervinden en ben 4 jaar geleden mijn man verloren door een vreselijk auto ongeluk.
Het ergste in dit verhaal is nog dat de andere chauffeur veel te veel had gedronken en die kwam er zonder een schrammetje vanaf.
Nu heb ik dit verlies een beetje een plekje kunnen geven en wil verder.
Ik ben 34 jaar, woon in winterswijk en werk in de verpleging.
Ik heb een hele lieve hond, en die komt in de avond ook bij me op de bank zitten maar hij praat niet terug en het alleen zijn begin ik echt beu te worden.
Heb echt wel een leuke vriendgroepen om me heen, maar die hebben allemaal hun gezin en zijn vaak druk, wat logisch is.
Ik wil heel graag een leuke man ontmoeten, in eerste instantie voor vriendschap en wat er verder van mag komen zien we dan wel.
Zoek geen avontuurtje!!
Belangrijk in een man is voor mij, eerlijk, betrouwbaar, humor, verzorging.
Ik zoek zeker geen brad pitt, maar hou er wel van als een man netjes is.
Aub alleen reageren bij serieuze en eerlijke interesse.
Groetjes
Jill
Het ergste in dit verhaal is nog dat de andere chauffeur veel te veel had gedronken en die kwam er zonder een schrammetje vanaf.
Nu heb ik dit verlies een beetje een plekje kunnen geven en wil verder.
Ik ben 34 jaar, woon in winterswijk en werk in de verpleging.
Ik heb een hele lieve hond, en die komt in de avond ook bij me op de bank zitten maar hij praat niet terug en het alleen zijn begin ik echt beu te worden.
Heb echt wel een leuke vriendgroepen om me heen, maar die hebben allemaal hun gezin en zijn vaak druk, wat logisch is.
Ik wil heel graag een leuke man ontmoeten, in eerste instantie voor vriendschap en wat er verder van mag komen zien we dan wel.
Zoek geen avontuurtje!!
Belangrijk in een man is voor mij, eerlijk, betrouwbaar, humor, verzorging.
Ik zoek zeker geen brad pitt, maar hou er wel van als een man netjes is.
Aub alleen reageren bij serieuze en eerlijke interesse.
Groetjes
Jill